نوشته شده توسط : حسین نقنه




BitTorrent چیست؟

اولین برنامه کاربردی BitTorrent به زبان Python نوشته شد و source code آن با ورژن ۴٫۰ تحت لیسانس BitTorrent open source ارائه شد. تعداد زیادی از کلاینت‌ها (نرم افزارها) با زبان‌های مختلفی برای اجرا بر روی پلت فورم‌های مختلف، نوشته شده‌اند. BitTorrent پروتکلی ست که به منظور ارسال فایل طراحی شده‌است. در واقع نوعی ارتباط peer-to-peer می‌باشد که کاربران مستقیما به یکدیگر متصل می‌شوند و به ارسال و دریافت قسمتی از فایل می‌پردازند.


قابليتهاي كليدي نرم افزار BitTorrent :
- حجم کم برای کلاینت
- شناخت سیستم های نظیر به نظیر محلی
- قابلیت زمان بندی پهنای باند
- قابلیت تنظیم پهنای باند در تورنت ها
- قابلیت دانلود RSS
- بدون هیچ گونه Spy-ware
- و ..


:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 791
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

نرم افزار رایگان و قدرتمند مدیریت دانلود - Orbit Downloader

Orbit Downloader 4.0.0.5 Final یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.




:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 796
|
امتیاز مطلب : 75
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

Internet Download Accelerator 5.9.2.1249 برنامه اي بسيار قدرتمند براي مديريت دانلود هاي شما، اين نرم افزار با محيطي بسيار ساده و در عين حال قدرتمند ميتواند سرعت دريافت فايلهاي شما را تا 500% افزايش دهد. اين برنامه با تكنولوژي خاص خود ميتواند فايلها را به تكه هاي كوچكي تبدبل كند و هر تكه را به صورت مجزا شروع به دانلود كند كه اين عمل باعث پيدايش سرعت دانلود ميباشد. و همچنين با اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا ميبرد. كه ميتوانيد به راحتي از پروتكل هاي Http ، Https ، Ftp به راحتي و با سرعت بالا فايل دريافت كنيد. اين نرم افزار قدرتمند قابليت دريافت پوسته براي زيبا ترشدن محيط نرم افزار و همچنين قابليت سفارشي شدن و دريافت پلاگين براي برنامه ميباشد. برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. اين نرم افزار قابليت همگام سازي با انواع مرورگرهاي موجود از جمله Internet Explorer, Nescape, Mozilla and Opera  و... ميباشد. قابليت مهم ديگر اين نرم افزار سازگاري كامل با زبان شيرين فارسي ميباشد كه شما ميتوانيد به راحتي با اين نرم افزار كار كرده كه تمام منوها، پيغامها و ... را به صورت فارسي مشاهده نماييد.



:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1137
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه




USDownloader Plus 1.3.5.61 دانلود منیجر ابزاری بسیار کارآمد برای کاربران اینترنت می باشد . این برنامه با نام شایر دانلودر برنامه ای بسیار جالب می باشد و علتش هم این بود که شما بوسیله این نرم افزار می توانید لیستی از لینک های راپید شایر و . . . را به آن داده و آن برای شما همزمان دانلود می کند که این بسیار مناسب برای لینک هایی زیاد می باشد . دیگر با این برنامه نیاز نیست مدت زمان زیادی صبر کنید تا دانلود تمام شود و مدت خاصی بگذرد و بعدی را شروع کنید بلکه می توانید همزمان چندین لینک را دانلود کنید . در مورد پهنای باند نیز همانطور می باشد . این نرم افزار نیاز به نصب (اینیستال) هم ندارد و شما میتوانید آن را در هر کجا نیز اجرا کنید .
اما در مورد سایت هایی که این نرم افزار آنها را پشتیبانی می کند . این سایت ها عبارتند از:
rapidshare, MegaUpload, filefactory, filespace, getfile, savefile, sendspace, turboupload, zshare, و . . . .
لذت ببرید!


:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1004
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه




















































:: موضوعات مرتبط: +تصاویر , -تصاویرسری سی ویک , ,
:: برچسب‌ها: جملات جالب و طنز , و پيامك هاي طنز ويژه درس خواندن و شب امتحان ,
:: بازدید از این مطلب : 753
|
امتیاز مطلب : 89
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 20 دی 1389 | نظرات ()