هشدار برای یک ویروس خطرناک اینترنتی
نوشته شده توسط : حسین نقنه

قابل توجه کلیه کاربران اینترنت از قبیل پست الکترونیکی Yahoo ، Hotmail ، AOL و غیره. این اطلاعات مستقیماً از سایت مایکروسافت و نورتون ارسال شده‌اند بدینصورت که در صورت دریافت ایمیلی با فرمت پاورپوینت و با عنوان ساده "Life is beautiful.pps" (زندگی زیباست) از باز نمودن فایل خودداری نموده و بلافاصله آنرا از اینباکس ایمیل خود پاک نمایید. چراکه به محض باز کردن این فایل پیامی به شرح ذیل در صفحه نمایش شما ظاهر می شود:

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
 

"It is too late now,your life is no longer beautiful"


 

سپس کلیه اطلاعات کامپیوتر شما از بین رفته و شخص فرستنده ایمیل به مشخصات سیستم و امکان دستیابی به کلمات عبور پست های الکترونیک شما دسترسی پیدا خواهد نمود. در این رابطه سایت Aol نیز بر این موضوع تاکید نموده که نرم افزارهای آنتی ویروس فعلا قادر به نابودی این ویروس نمی‌باشند. ویروس فوق توسط هکری که خود را "Life Owner" معرفی نموده ایجاد شده است!

توضیح اینکه ایجاد این ویروس از سال 2002 بوده و طی سالهای بعد خصوصا در سالهای 2008 و 2009 بیشترین انتشار را در اینترنت داشته و لذا در قدیمی بودن آن بحثی نیست کما اینکه بیشتر منابعی که این خبر را منتشر نموده اند صرفا بدلیل مهم بودن، از آن بعنوان یک ویروس جدید یاد کرده اند ولی از آنجا که بهتر است با حفظ امنیت سیستم خود آمادگی لازم برای مقابله با ویروس های حرفه ای و مخرب و احیانا مشابه را داشته باشید جهت یادآوری هم که شده ذکر این نکته ضروری بنظر رسید که امید است مفید واقع شود.

 




:: موضوعات مرتبط: +متفرقه , +علمی , , ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 9 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: